Уровень владения английским языком: C1
Область исследований: Маркетинговые исследования на различных рынках
Научные интересы:
- Управленческий маркетинг в сфере культуры и искусства;
- Маркетинг услуг и потребительское поведение;
- НИОКР и управление знаниями;
- Цифровой маркетинг;
- Управление человеческими ресурсами;
Особые требования к потенциальным аспирантам:
- Направление подготовки: 38.06.01 Экономика
Дополнительные публикации (WoS):
- Mechanism of information model development for company brand assessment within marketing strategy.
Авторы: Astratova, Galina; Sinicin, Evgenii; Toporkova, Elena;... Karabanova, Irina;
Опубликована: 2017 in Aebmr-advances in Economics Business and Management Research - Tendencies of marketing development on market of education services in field of culture and arts.
Авторы: Astratova, Galina; Toporkova, Elena; Azarenkov, Leonid; Karabanova, Irina.
Опубликована: Jun 2017 in Aebmr-advances in Economics Business and Management Research.
DOI: 10.2991/TTIESS-17.2017.5 - On Application of Occupational Standards in Training Bachelors and Masters in Economics and Housing and Public Utilities Management.
Авторы: Astratova, Galina, V; Shklyaeva, Nadezhda A.
Опубликована: 2018 in Upravlenets-the Manager.
DOI: 10.29141/2218-5003-2018-9-1-6 - Assessment of HR competencies in housing and communal utility services taking into account consumer perception.
Авторы: Dobrosavljevic, Andrea; Urosevic, Snezana; Astratova, Galina V.
Опубликована: Mar 2019 in Upravlenets-the Manager.
DOI: 10.29141/2218-5003-2019-10-1-7