1. 2024
  2. Extended TAM based acceptance of AI-Powered ChatGPT for supporting metacognitive self-regulated learning in education: A mixed-methods study

    Dahri, N. A., Yahaya, N., Al-Rahmi, W., Aldraiweesh, A., Alturki, U., Almutairy, S., Shutaleva, A. & Soomro, R. B., 2024, в: Heliyon. 10, 8, e29317.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  3. 2023
  4. Demoethical Model of Sustainable Development of Society: A Roadmap towards Digital Transformation

    Zhanbayev, R., Irfan, M., Shutaleva, A., Maksimov, D., Abdykadyrkyzy, R. & Filiz, Ş., 2023, в: Sustainability. 15, 16, 12478.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  5. Ecological Culture and Critical Thinking: Building of a Sustainable Future

    Shutaleva, A., 2023, в: Sustainability. 15, 18, 13492.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  6. Epistemic Challenges in Neurophenomenology: Exploring the Reliability of Knowledge and Its Ontological Implications

    Shutaleva, A., 2023, в: Philosophies. 8, 5, 94.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  7. Experiential learning as principle of environmental education

    Shutaleva, A., 2023, в: E3S Web of Conferences. 420, 10010.

    Результаты исследований: Вклад в журналМатериалы конференцииРецензирование

  8. Exploring Gamification Research Trends Using Topic Modeling

    Ayaz, A., Ozyurt, O., Al-Rahmi, W. M., Salloum, S. A., Shutaleva, A., Alblehai, F. & Habes, M., 2023, в: IEEE Access. 11, стр. 119676-119692 17 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  9. State asset management paradigm in the quasi-public sector and environmental sustainability: Insights from the Republic of Kazakhstan

    Zhanbayev, R. A., Yerkin, A. Y., Shutaleva, A. V., Irfan, M., Gabelashvili, K., Temirbaeva, G. R., Chazova, I. Y. & Abdykadyrkyzy, R., 2023, в: Frontiers in Environmental Science. 10, 1037023.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  10. Sustainability of Inclusive Education in Schools and Higher Education: Teachers and Students with Special Educational Needs

    Shutaleva, A., Martyushev, N., Nikonova, Z., Savchenko, I., Kukartsev, V., Tynchenko, V. & Tynchenko, Y., 2023, в: Sustainability. 15, 4, 3011.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  11. Youth Practices of Reading as a Form of Life and the Digital World

    Shutaleva, A., Kuzminykh, E. & Novgorodtseva, A., 2023, в: Societies. 13, 7, 165.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  12. ЗА ПРЕДЕЛАМИ ПОВЕРХНОСТИ: ИССЛЕДОВАНИЕ НАБЛЮДАЕМОГО ПОВЕДЕНИЯ КАК ФУНДАМЕНТАЛЬНАЯ ОСНОВА АНАЛИЗА В БИХЕВИОРИСТСКОЙ ТРАДИЦИИ

    Шуталева, А. В., 2023, в: Контекст и рефлексия: философия о мире и человеке. 12, 5-6-1, стр. 66-71 6 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

Назад 1 2 3 4 5 6 Далее

ID: 55083