1. 2019
  2. THE IMPACT OF COURSE ORGANISATION (TRADITIONAL, BLENDED AND ONLINE) ON LEARNERS' WRITING PERFORMANCE

    Astanina, A., Ryabkova, G. & Beklemysheva, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 6651-6656 6 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  3. THE USE OF BLENDED LEARNING IN EFL READING: A CASE FOR ROSETTA STONE SOFTWARE

    Astanina, A., Ryabkova, G. & Beklemysheva, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 6728-6733 6 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

ID: 7754670