1. 2018
  2. Устойчивость развития эмоционального интеллекта будущих специалистов

    Beloborodov, A. M. & Symaniuk, E. E., 1 Jan 2018, In: Obrazovanie i Nauka. 20, 7, p. 109-127 19 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2016
  4. THE ACTIVE METHODS OF FORMATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF STUDENTS - PSYCHOLOGISTS

    Okonechnikova, L., Beloborodov, A. & Chalikova, O., 2016, ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION. Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6617-6622 6 p. (ICERI Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  5. 2015
  6. АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ИНТЕЛЛЕКТА СТУДЕНТОВ-ПСИХОЛОГОВ

    Белобородов, А. М., ЛЮБЯКИН, А. А. & Оконечникова, Л. В., 2015, In: Педагогическое образование в России. 11, p. 55-60 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2014
  8. 2013
  9. ГЕНДЕРНЫЕ РАЗЛИЧИЯ В ВОСПРИЯТИИ ЛИЦЕВОЙ ЭКСПРЕССИИ

    Белобородов, А. М., 2013, In: Научный диалог. 4(16), p. 28-37 10 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. РАЗВИТИЕ КОММУНИКАТИВНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ ПОДРОСТКОВ В ПРОЦЕССЕ ТРЕНИНГОВОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ

    Белобородов, А. М., 2013, In: Научный диалог. 9(21), p. 6-20 15 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

ID: 441698