1. 2022
  2. Региональный анализ цифровой инклюзии на российском рынке С2С

    Kulpin, S. V., Savchuk, G. A. & Iakimova, O. A., 2022, In: Economy of Region. 18, 2, p. 437-449 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2021
  4. 2020
  5. ЗАЧЕМ МОЛОДЕЖЬ СОЗДАЕТ КОНТЕНТ О ЗДОРОВОМ ОБРАЗЕ ЖИЗНИ: ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ ТЕМАТИЧЕСКИХ БЛОГОВ

    Kulpin, S. V., Savchuk, G. A. & Iakimova, O. A., 4 May 2020, In: Monitoring Obshchestvennogo Mneniya: Ekonomicheskie i Sotsial'nye Peremeny. 2, p. 168-190 23 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. Структура и содержание интернет-маркетинга: учебное пособие

    Кульпин, С. В., Попов, Е. В. (ed.) & Семячков, К. А., 2020, Екатеринбург: Издательство Уральского университета. 100 p.

    Research output: Book/ReportScholarly editionpeer-review

  7. ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ОСНОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ УСПЕШНОСТИ В ВУЗАХ

    Кульпин, С. В., 2020, In: Вестник Пермского национального исследовательского политехнического университета. Социально-экономические науки. 3, p. 274-285 12 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  8. 2019
  9. ANALYSIS OF INTERACTION BETWEEN EXECUTIVE AUTHORITIES AND POPULATION BY MEANS OF INTERNET COMMUNICATION: CASE OF RUSSIA

    Kulpin, S. & Putimtsev, S., 2019, 13TH INTERNATIONAL DAYS OF STATISTICS AND ECONOMICS. Loster, T. & Pavelka, T. (eds.). Melandrium, p. 1244-1252 9 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  10. MODERN SHARING ECONOMY: BEHAVIOR FEATURES OF SUBJECTS ON CONSUMER-TO-CONSUMER INTERNET MARKET

    Kulpin, S., 2019, 13TH INTERNATIONAL DAYS OF STATISTICS AND ECONOMICS. Loster, T. & Pavelka, T. (eds.). Melandrium, p. 863-870 8 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  11. Создание интернет-товара: учебное пособие

    Кульпин, С. В. & Попов, Е. В. (ed.), 2019, Екатеринбург: Издательство Уральского университета. 130 p.

    Research output: Book/ReportScholarly editionpeer-review

  12. 2018
  13. COMMUNICATION MODEL BETWEEN FIRM AND SOCIOCULTURAL GROUPS IN SOCIAL MEDIA MARKETING

    Kulpin, S. & Margovenko, A., 2018, 12TH INTERNATIONAL DAYS OF STATISTICS AND ECONOMICS. Loster, T. & Pavelka, T. (eds.). Melandrium, p. 979-987 9 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

Previous 1 2 3 Next

ID: 68563