1. 2019
  2. CHALLENGES OF DESIGNING AND ADMINISTERING COMPUTER-ADAPTIVE TESTS

    Okhotnikova, A., Daminova, J., Muzafarova, A. & Rasskazova, T., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 5633-5636 4 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  3. ENHANCING FACULTY MOTIVATION FOR IMPROVING ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY AS A MEANS OF FACILITATING INTERNATIONALISATION IN URAL FEDERAL UNIVERSITY

    Muzafarova, A., Rasskazova, T., Daminova, J. & Okhotnikova, A., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 5648-5651 4 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  4. 2018
  5. TEACHER ROLES FROM THE PERSPECTIVE OF CHANGING HIGHER EDUCATION ENVIRONMENT IN RUSSIA

    Daminova, J., Muzafarova, A., Rasskazova, T. & Okhotnikova, A., 2018, 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 5042-5046 5 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  6. TRACKING UNIVERSITY STUDENTS' PROGRESS IN LEARNING ENGLISH: URAL FEDERAL UNIVERSITY'S EXPERIENCE

    Muzafarova, A., Daminova, J., Okhotnikova, A. & Rasskazova, T., 2018, 12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 5022-5029 8 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  7. 2017
  8. ASSESSING RUSSIAN UNIVERSITY STUDENTS' FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE: CHALLENGES AND PROSPECTS

    Rasskazova, T., Muzafarova, A., Daminova, J. & Okhotnikova, A., 2017, INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE. Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 4610-4619 10 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  9. THE EFFECTS OF PROMOTING LANGUAGE LEARNING IN THE RUSSIAN ACADEMIC CONTEXT: CASE STUDY URAL FEDERAL UNIVERSITY

    Muzafarova, A., Daminova, J., Rasskazova, T. & Okhotnikova, A., 2017, INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE. Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (ред.). International Academy of Technology, Education and Development, стр. 4600-4609 10 стр. (INTED Proceedings).

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  10. 2016
  11. Demographic Economic Efficiency of HR Investment in a Russian University

    Rasskazova, T., Muzafarova, A., Okhotnikova, A., Daminova, J. & Verbitskaya, N., 2016, 10TH INTERNATIONAL DAYS OF STATISTICS AND ECONOMICS. Loster, T. & Pavelka, T. (ред.). Melandrium, стр. 1556-1565 10 стр.

    Результаты исследований: Глава в книге, отчете, сборнике статейМатериалы конференцииРецензирование

  12. 2015
  13. Развитие технологий обучения взрослых иностранному языку: от функций преподавания к динамичной полиролевой позиции

    Рассказова, Т. П., Даминова, Ю. Р. & Вербицкая, Н. О., 2015, в: Фундаментальные исследования. 2-17, стр. 3830-3835 6 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

  14. РОЛЕВАЯ ПОЗИЦИЯ СОВРЕМЕННОГО ПРЕПОДАВАТЕЛЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА: ПАРАДОКС РОССИЙСКОЙ И ЗАРУБЕЖНОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ МЕНТАЛЬНОСТИ

    Даминова, Ю. Р. & Рассказова, Т. П., 2015, в: Современные проблемы науки и образования. 3, стр. 440 1 стр.

    Результаты исследований: Вклад в журналСтатьяРецензирование

ID: 91107