1. 2024
  2. КАРЛ III И КОРОНАЦИЯ: МЕТАФОРИЧЕСКИЙ ОБРАЗ НА ПРИМЕРЕ КАРИКАТУР НОВОСТНЫХ ИЗДАНИЙ

    Дымова, А. В., Золотайко, А. И. & Карева, В. Ю., 2024, In: Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: Лингвистика. 21, 1, p. 26-33 8 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 2023
  4. Teaching Lexis via mobile applications and online platforms: Computer science case study

    Dymova, A. & Kareva, V., 2023, In: AIP Conference Proceedings. 2812, 1, 020062.

    Research output: Contribution to journalConference articlepeer-review

  5. ИЗУЧЕНИЕ ФОНЕТИКИ СТУДЕНТАМИ ЛИНГВИСТИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ ПО МЕТОДУ "ШЕДОУИНГ": ТРУДНОСТИ И ПОТЕНЦИАЛЬНЫЕ РЕШЕНИЯ

    Дымова, А. В. & Карева, В. Ю., 2023, In: Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика, психология. 4 (55), p. 35-41 7 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  6. ПРЕВЬЮ КАК КРЕОЛИЗОВАННЫЙ ТЕКСТ: ОСОБЕННОСТИ РУССКИХ, БРИТАНСКИХ И АМЕРИКАНСКИХ НОВОСТНЫХ YOUTUBE-ВИДЕОРОЛИКОВ

    Дымова, А. В., Золотайко, А. И. & Карева, В. Ю., 2023, In: Актуальные проблемы филологии и педагогической лингвистики. 1, p. 182-199 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2022
  8. THIS CAN BE MADE MORE STUDENT-CENTRED: ASYNCHRONOUS MEDIATION IN IN-SERVICE TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT

    Kareva, V., Rasskazova, T. & Leontjev, D., 2022, In: Training, Language and Culture. 6, 4, p. 73-90 18 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. КОНТЕКСТУАЛИЗАЦИЯ БАЗОВЫХ ЛЕКСИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА

    Дымова, А. В. & Карева, В. Ю., 2022, In: Вестник Чувашского государственного педагогического университета им. И.Я. Яковлева. 4 (117), p. 56-64 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  10. 2019
  11. BLENDED LEARNING IN L2: MOTIVATION OR DE-MOTIVATION?

    Rasskazova, T., Dubina, N., Yedik, N. & Aksenova, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6379-6384 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  12. DEVELOPING LISTENING SKILL IN ENGLISH THROUGH ONLINE PLATFORM LEARNING IN A UNIVERSITY: RESULTS, PROSPECTS, AND LIMITATIONS

    Rasskazova, T., Dubina, N., Yedik, N. & Aksenova, V., 2019, 13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019). Chova, LG., Martinez, AL. & Torres, IC. (eds.). International Academy of Technology, Education and Development, p. 6413-6418 6 p. (INTED Proceedings).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  13. 2018
  14. Challenges for Russian students in computer-based tests

    Barsukova, A. A. & Aksenova, V. Y., 1 Jan 2018, Proceedings of the 15th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital Age, CELDA 2018. Sampson, D. G., Sampson, D. G., Isaias, P., Ifenthaler, D., Ifenthaler, D. & Rodrigues, L. (eds.). IADIS Press, p. 401-403 3 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

ID: 441641