1. 2024
  2. Factor structure and psychometric properties of the Perceived Stress Scale in Russian adolescents

    Marakshina, J., Adamovich, T., Vasin, G., Ismatullina, V., Lobaskova, M., Malykh, A., Kolyasnikov, P., Tabueva, A., Zakharov, I. & Malykh, S., Jan 2024, In: Scientific Reports. 14, 1, 775.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. ИЗМЕНЧИВОСТЬ ТОЧНОСТИ НЕСИМВОЛИЧЕСКОГО ЧУВСТВА ЧИСЛА И ЭФФЕКТА КОНГРУЭНТНОСТИ В ЗАВИСИМОСТИ ОТ ВРЕМЕНИ ПРЕДЪЯВЛЕНИЯ СТИМУЛОВ

    Tabueva, A. O., Kotyusov, A. I., Kosachenko, A., Mironets, S. A., Malykh, S. B. & Kuzmina, Y. V., 2024, In: Сибирский психологический журнал. 91, p. 39-59 21 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  4. 2023
  5. Удовлетворенность жизнью в юношеском возрасте: регистрация базы данных

    Малых, С. Б., Исматуллина, В. И., Колясников, П. В., Малых, А. С., Табуева, А. О. & Павлова, А. А., 27 Oct 2023, Федеральный институт промышленной собственности, Patent No. 2023623658, 18 Oct 2023, Priority date 18 Oct 2023, Priority No. 2023623388

    Research output: Patent

  6. An Independent Evaluation of the Psychometric Properties of the Russian Version of the Pediatric Daytime Sleepiness Scale (PDSS)

    Zakharov, I., Ismatullina, V. I., Kolyasnikov, P., Marakshina, J., Malykh, A., Tabueva, A., Adamovich, T., Lobaskova, M. & Malykh, S., 1 Jan 2023, In: Psychology in Russia: State of the Art. 16, 3, p. 206-221 16 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. 2022
  8. The thresholding problem and variability in the EEG graph network parameters

    Adamovich, T., Zakharov, I., Tabueva, A. & Malykh, S., Dec 2022, In: Scientific Reports. 12, 1, 18659.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. Factor Structure and Psychometric Properties of Brief COPE in Russian Schoolteachers

    Pavlova, A., Marakshina, J., Vasin, G., Ismatullina, V., Kolyasnikov, P., Adamovich, T., Malykh, A., Tabueva, A., Zakharov, I., Lobaskova, M. & Malykh, S., Aug 2022, In: Education Sciences. 12, 8, 539.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

ID: 30882324