1. "Birth of a Citizen": Avant-garde Architecture and Transformation of Social Experience

    Piskunova, L., Starostova, L. & Yankov, I., 2018, CONVENTION 2017: MODERNIZATION AND MULTIPLE MODERNITIES (ISPS CONVENTION 2017). Stepanova, E. & Kruglova, T. (eds.). Knowledge E, p. 259-274 16 p. (KnE Social Sciences).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  2. «ГОРОДОК ЧЕКИСТОВ» Г. ЕКАТЕРИНБУРГА: ВОПЛОЩЕНИЕ И ТРАНСФОРМАЦИЯ УТОПИИ В ПОВСЕДНЕВНЫХ ПРАКТИКАХ СОВЕТСКОЙ ЭЛИТЫ

    Пискунова, Л. П. & Старостова, Л. Э., 2015, In: Известия Уральского федерального университета. Серия 3: Общественные науки. 146, 4, p. 40-52 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  3. 3.2 ПРОБЛЕМЫ ОТВЕТСТВЕННОГО ПОТРЕБЛЕНИЯ В УСЛОВИЯХ «ЗЕЛЕНОЙ ЭКОНОМИКИ»: глава в книге

    Астратова, Г. В., 2022, МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМЫ, РЕШЕНИЯ И ПЕРСПЕКТИВЫ: монография. Никишкин, В. В. (ed.). Москва: Русайнс, Vol. 1.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  4. 3.2 УПРАВЛЕНИЕ ПОКУПАТЕЛЬСКИМ ПОВЕДЕНИЕМ ЛИЦ «ТРЕТЬЕГО ВОЗРАСТА» НА ПРИМЕРЕ УСЛУГ ЗДОРОВОГО ОБРАЗА ЖИЗНИ: глава в книге

    Астратова, Г. В. & Гладкова, Е. А., 2021, АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ РАЗВИТИЯ МАРКЕТИНГА: ОПЫТ, ТЕНДЕНЦИИ, ИННОВАЦИИ: монография. Москва: Русайнс

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

  5. AMBIENT MEDIA IN THE MODERN INFORMATION SOCIETY

    Grunt, E. & Golubkova, E., 2019, III POST MASS MEDIA IN THE MODERN INFORMATIONAL SOCIETY (PMMIS 2019) JOURNALISTIC TEXT IN A NEW TECHNOLOGICAL ENVIRONMENT: ACHIEVEMENTS AND PROBLEMS. Viktorovna, ZM. (ed.). FUTURE ACAD, p. 573-583 11 p. (European Proceedings of Social and Behavioural Sciences; vol. 66).

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  6. AN ANALYSIS OF CRISIS PUBLIC RELATIONS STRATEGIES FOR FOOD SAFETY IN THE NEW MEDIA ERA: THE HAITIAN SOY SAUCE CONTROVERSY AS AN EXAMPLE

    Gao, X. & Astratova, G. V., 2023, In: Экономическая среда. 4 (46), p. 121-129 9 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  7. ANALYSIS OF INTERACTION BETWEEN EXECUTIVE AUTHORITIES AND POPULATION BY MEANS OF INTERNET COMMUNICATION: CASE OF RUSSIA

    Kulpin, S. & Putimtsev, S., 2019, 13TH INTERNATIONAL DAYS OF STATISTICS AND ECONOMICS. Loster, T. & Pavelka, T. (eds.). Melandrium, p. 1244-1252 9 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionpeer-review

  8. ANALYSIS OF XIAOMI TECHNOLOGY'S BRAND COMMUNICATION IN RUSSIA: INGATE MARKETING CASE AS AN EXAMPLE

    Gao, X. & Astratova, G., 2023, In: Экономическая среда. 2 (44), p. 49-54 6 p.

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

  9. APPLYING OF INTERCULTURAL DIFFERENCES IN THE DEVELOPMENT AND IMPLEMENTATION OF PR-CAMPAIGNS ACCORDING TO CIRCUIT OF CULTURE MODEL: статья в сборнике статей

    Novoselova, O. V. & Tarasik, A. V., 2019, СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ СОЦИАЛЬНОЙ КОММУНИКАЦИИ И ЖУРНАЛИСТСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ: сборник статей. Фролов, В. В. (ed.). Псков: Псковский государственный университет, p. 110-122 13 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 ...34 Next

ID: 47730